HARI ANDA BAGAIMANA?

Monday, September 23, 2013

Hujung minggu

Sekali lagi melawat Zulaikha si comel..teman dayah kesana ke gombak...and mfsj is the 1st one yg drive as sakkaf..haha..tu program pertama hari sabtu lepas..sebelum tu bawak abah ke sg buloh tuk urut..then baru gua gerak shah alam..lunch jap kat medan selera..boleh la mfsj ni tercekik tulang..tersangkut kt dinding tekak..haih..ok xpe..n dlm kol 3 lebey smpy la lewat asar smpy balik ke shah alam..

Tetibe rasa pic ni cute..heheh..baby Zulaikha baru je lepas digondolkan ayah die..


Haa kak ain : dayah : wanie

Lepas tu ..after asar mgrib kt surau sec 7.. Pekena abg burn 


Sekarang air dah xboleh refill..dulu boleh taw..tp gua suke meatball sini dr ikea tuh..hehe.. Then shoot g PAS ..nk hntr lappy gua prob ape tah..agak dah..mest nak tgk resit..mmg mana tah resit..nseb kedai tu simpan resit..nk kedai hntr kan kos RM60..siap dalam 2-3 weeks..decide nk hntr sendiri la..n of coz my beloved mfsj nk tolong hntrkan..hehe.. Sayang always..hee..

Balik tu decide la nk tdo uma nenek ke uma dekna..dekna pun cm balik lmbt lagi..so gua balik uma nenek la..mak ngah jamu laksa dgn satay yg berbaki.. Cerita punya cerita..kol 7:30 pagi gerak g sk bukit rahman putra..mak ngaj mintak tolong hantar dan tgk piah bersukan sekolah..gua pun mmg lama xjoin bende alah ni


Ni masa piah dikalung pingat emas sebab dapat johan tarik bola guna gelung rotan..hehe..




Satu lagi piala menang lari dalam beg..bukan guni tp dalam beg..hehe.. Dalam tgh hari gak la..nasib baik lu menang piah..haha..then terus gerak klang after that..g tgk mekar ilham studio 


Ade y kami cerita yg bertujuan untuk masa depan..
Nk makan dekat tanjung harapan awl sgt..so makan la dekat2 situ kan.. 👍👍..

Lantas selepas itu balik..n gua rasa gua penat gila xingt dunia.. Ini gmbr..si mfsj snap..mmg xpasan langsung..


Haha..cukup la gmbr tu sebagai pengakhiran..haha..balik terus lipat baju menimbun..and abah request tukak cuti today..nak jaga die.die lemah lagi after keluar hospital jumaat lepas..guys..doakan semoga kami dan kita semua sihat selalu..


Kepada semua..hope dapat melalui kehidupan yg lebih indah..dah berfikir ke arah brightside..sentiasa

Sleep acer~


No comments: