HARI ANDA BAGAIMANA?

Monday, November 4, 2013

Kasyaf

2x dia tanya
Best x buku kasyaf?
Pertama kali tanya aku jawab "x beli lagi.."
Selang seminggu dia bertanya lagi
Soalan yg sama..aku jawab benda yg sama
Aku dah mula merasa pelik..

Ouh ya..kasyaf adalah keluaran terbaru fixi dan 3rd day launch aku dah cari di KLCC namun hampa
Kali terakhir aku cuba mencari di hari diwali..hampanya masih tiada.. 

Dan pada masa itulah aku mula tertanya tentang situasi hari sebelum diwali
Dia bertanya dimana dia boleh "reach" aku..
Aku ingin tahu.tapi aku wat lek wat cool..aku beri alamat pejabatku
Aku akan tggu sahaja parcel itu sampai..

Masa diwali aku ada cari kan?hampanya tiada kan?sebelu itu aku suarakan hasrat di burung biru..dan
Aku dapat sapaan dari dia.. "Wanie..jangan beli kasyaf.."
Disitu terdetik ..mungkin parcel itu mengandungi buku kasyaf?aku tnggu 
Dan hari ni aku terima parcel itu


Aku ucapkan terima kasih..
Aku terkadang jarang menghargai dia sebagai dia
Aku hanya mampu berdoa dari jauh
Ketika dia sakit ketika dia menerima musibah..
Maafkan aku ya
Kau mengingati ku dengan pemberian mu ini
Kau seorang baik hati
Kau sentiasa mengingati teman teman mu
Berada di kala senang dan susah
Aku doakan kau bahagia
Semoga ko bahagia


Nurul Husna yang baik hati
Dia itu lah sahabat aku
Dia yg berikan aku "kasyaf"
Terima kasih

No comments: