HARI ANDA BAGAIMANA?

Saturday, September 6, 2014

Ceo maleficient and..

Ni cerita bulan Jun..baru perasaan x publish..baca je la 

Sebelum Maleficient

"Nanti kite tgk cerita angelina jolie"

Omg..asal ak xtau pun cite tu nk keluar..tp ak tekad la nk tgk ngan dia..sebab die nmpk excited sgt..pastu nampak bill board..haa..ok ak nmpk da iklan nye kan..
Sampai masa.. Hari tu aku tggu die dtg..marah sket rasa hati sebab tak on time..tapi rajuk aku xsampai 3 minit..percaya kan aje..hehe..
Berseluar jeans ak pergi kenduri kahwin dengan dia dengan emak
Otw balik..

"Eh org kate cite CEO nibest..pagi td dengar iklan kat radio mcm lawak gile"

Oh..die berminat juga?best la..actely ak dah tgk iklan die masa dekat lrt kl sentral sehari seblom cerite tu keluar panggung Sebab ade beto kot..die best kan berlakon..tp ak nk tgk dengan siapa?
Aku diam je la..tapi die mcm berminat kan?

Sementelah cerita Maleficient berjaya dibeli tiket.. Kami menonton..
Selepas hampir 2 jam.. Aku tgk jam ditangan..masih awl..terus aku utarakan..

"Jom tgk CEO bile..leh kite sambung tgk.."

Nasib tak baik..dah xde show dlm masa terdekat..panggung lain yg berdekatan pun aku tgk jauh sgt showtime die( thru online cinema punya website)
Sedey la..dia nak tgk CEO tu..ak nk fulfill hajat die..tp die kate xpelah..leh tgk next time

Next minggu ak bekerja aku terus search nk book for CEO..tp mebi sebab cerita melayu..xbyk da panggung offer.. Ak carik masa..aku cari time..
Aku seorang yg suke plan.. Nk men redah je ak mcm x minat sgt.. Ting!ade time yg sesuai.. Ak ingat lagi..ak mcm berlari da dlm setia city mall nk kejar show time.. (Ade cerita seblom tu sebenarnye hampir x jadi tgk CEO)

Fuhh..best taw dpt fullfill n tgk dengan org yg berhajat nk tgk..lagi2 dia..
Boleh x sebenarnye ak plan nk beli terus transformer after CEO..mksud ak nk tgk terus..boleh jadi bengong plak ak sebab cerita transformer tu minggu depan lagi la cik wanie oiii..lagi seminggu lah..

Dah sampai pun seminggu tuh..aku tahu..ak xckp awl2 nk tgk sama dia..ak ni  perasan je kot yg die mest tahu ak nk tgk ngan die..tp..manusia bukan boleh baca hati manusia yg lain..

Aku nk salah kan siapa.
Aku sentimental..
Salah kan diri sendiri lah..


Dalam sedeh aku happy dia enjoy join tgk transformer hari pertama..
Mungkin sebab ak sentimental ak over acting..

Pernah aku tolak ajakan org tgk wayang..kerana ak nk kekal kan sentimen kali pertama dengan die..

Haha..
Sudahlah..
Jgn nk sentimen sgt

😔
Sleep acer~

No comments: