HARI ANDA BAGAIMANA?

Monday, August 29, 2011

mmg hari2 kene pakai baju kan...hik2,,,,

ni nak cerite sal minggu lepas....
mase praktikal dulu..cik dv ade wat gak entry lebey kurang sal nih...hehe.... sile click and  lihat kalau berminat...hii...

entry lebih kurang same ...

hehe...so..skrg ni ...tempat dah bertukar...profesion pun dah lain sket..hehe..dan gaya??mungkin tukar sket....sbb yg dulu nye entry wat tahun lepas..umur 22...skrg 23...so..kate nazmi..mcm mak cik..blah..haha...so..tujuan nya...saje je la...nk show off..hakhak..terus terang cik dv...hii..memain je...tujuan..saje2 je la... tp mmg rase cam tak vogue sgt la kan...sbb gi keje..tak kan nak dress up cam gi dinner kan..so..ala kadar je...hehe..and mase akt MARA dulu tu..leh gak snap suke hati..sbb mmg cik dv suke hati je nak buat ape kat sane..tp kali nih...nak amik pic pun cam sembunyi2..sbb segan lagi...haha....





mari nak komen gambar diri sendiri...haha..mase khamis ngan jumaat rase normal..sbb cik dv pakai tudung bawal...senin smpy rabu..rase len sket..sbb tak bese pki shawl...haha..rase cam mak cik2...hahaha..tak2..mmg tak biase..tp saje je la nak wat len sket..gi keje je pun kan...hehe......and kalo ikut penilaian..rase nye cam sgt suke gmbr selase....sbb nmpk gigi  chumil itu..hakhak..sekali lagi rase riak2..astagfirullah...hehe

hee..ok la..diz wekend..rasenye tak buat..sbb esok  dah nak raye kan..kite tunggu entry hari raye jela...hehe..tanx sudi menelaah entry ni.....gmbr syok sendri  je banyak...hehe.. more updates later....selamat hari raya guys......

sleep asus~

3 comments:

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

budak ni makin tomellll!:)

Syauqah Mujahidah said...

tuesday tu nampak ayu sikit la..
Friday tu comel sikit..
Tp yg tuesday tu serius muke hang nmpk lain,lebey2 lagi dgn tang gigi tu..=p
Yg lain2 tu,aku dh biasa tgk dah..hahaha

nurhazDV said...

haha..kelakar2..neway..tq2....