HARI ANDA BAGAIMANA?

Saturday, February 7, 2015

Recap 2014....heloo 2015!! fine..dah sebulan berlalu kan...

HAiii...

Recap 2014! tak buat pun last year..busy sangat kan..tak menyempat....insya Allah tekad tahun ni nak post sebanyak yg boleh..sebab ade beberapa kejadian penting akan terjadi...

ok..lets recap apa terjadi tahun lepas...
kalau biasa nya seperti tahun2 sebelumnya aku akan buat month by month..tapi kite buat summary yg sangat summary...

kehidupan tiadalah luar biasa..menjalani alam pekerjaan seharian..pergi balik..macam biasa je..cuma sampai ketika suatu kehilangan terjadi...

Abah pulang ke rahmatullah..
sampai sekarang kalau bercerita pasal abah aku akan panggil 'Abah' bukannya 'arwah Abah'..hurmm..bukan sebab tak terima hakikat ke apa.. sebab aku macam tak nak ingat yg dia dah takde...kalau korang perasan previous entry aku pasal abah lah...


kehilangan besar untuk 2014 kan...

dalam kesedihan..satu perubahan dalam fasa kehidupan aku telah terjadi juga pada 2014...dari pada hubungan sebagai kekasih kenginjak pada pertunangan...aku takde entry pun kan pasal majlis tunang ak kan? nanti la ak buat entry throwback kan..

ok..about 3 month after abah meninggal..aku melangsungkan pertunangan ngan tunang aku la kan...yg telah memegang title bekas kekasih ak skrg..heheheh...


haa..cerita dinner mbsb pun ak tak story mory lagi...

okdah..tu jela kejadian 2014..aha! aku akan dapat niece 2015 nih...

lebih kurang sebulan tahun 2015 ni berlalu..insya Allah tahun ini akan terjadi pelbagai kegembiraan dengan penuh kesyukuran...


sleep acer ~






No comments: