HARI ANDA BAGAIMANA?

Thursday, January 13, 2011

.ketat.

peribahasa hari ini : ya..kita mulakan dengan peribahasa :
paku dulang paku serepih..mengata orang dia yg lebih....got it?haha...

esok kite tgk peribahasa apa yang keluar kan...
guys..lunch ak ari ni kenyang sgt...nasi bekalan kakak2 office ku...haha..
sizzling mee...mee kuning..bukan yee mee..terbaik...kenyang sunggh...

ouh..sy tukar lagu di blog..hehe..150 juta kali by fynn jamal..lame dah tau lagu nih..cume tadi opek nyanyi dan ingt kan kembali kisah awl2 tau lagu nih...sy sukemelalak atas motor dengan lagu ini...haha..pada yg tunggang motosikal itu..atau pun sekeliling yg dengar...sorry!haha...

haaa...ade perkara penting hari ini yang perlu dipelajari oleh sesiapa sahaja..terutama pada anak dara atau kata lain..yg belum berkahwin...haha...jgn tanya soalan ini pada yang sudah berkahwin ya..nanti anda akan sga+malu2+blushing+rase nak gi sumwhere time tu gak...haha..soklan ape?

"mak cik (atau kakak )...pil binari or jamu mak dara ni anak dara takleh makan ea?kenape plak ea?"


ko tunggu la jawapan nya...haha...kalo leh tahan..tunggu smpy habis explain..kalo tak..sile la pergi sumwhere..mcm sy cadangkan td...haha..
tak paham?tak paham kenapa korang leh malu?haha..
try la tanye dulu...hihi...

baik la...sekian sahaja jari saya menaip di post in..
till then uols...da~

sumber gambar : google images
sleep asus~

2 comments:

Syauqah Mujahidah said...

aku konpius dah nih..
nape tajuk entry nih "ketat.."...? tetttttt...

cik DV said...

haha..tu tuk jawapan soklan akak2 tuh...haha