HARI ANDA BAGAIMANA?

Tuesday, January 25, 2011

pandai2 la..

aku malas nak cakap banyak..
aku bukan wanita bebel
aku tidak mahu org menyampah
aku low profile

aku ada keje yang tibe2 takde mood nak buat
aku rase baik aku tidur
aku rase semua ayat aku bermula dengan aku
aku nak wat ni last ayat aku dgn bermula aku

blah!!haha...sesi kurang sopan menjelma kembali...pada siapa rasa ak pelik...sile beratur belakang...ni bus bukan untuk org normal..ni tuk org pelik macam aku...
haha..
ye...gelak due ha je..Ha..Ha...
ok?
bagus....

ade tag tuk aku...
first lak tu nama aku...
mahu buat kah aku?
ouh..skrg perkataan last pulak ada aku?
tapi tak kene sgt..
baik kembali pada normal sikit...

hihi..ok...dah nak midnite..pada sesiapa dil uar sane..silejage kesihatan...kurang sihat itu kifarah dosa...jgn degil....
esok la ak buat tag tu ye sayang.....
proposal mashi dlm imaginasi..tak terkeluar lagi dari wilayah nya...



nite...

hope for the best...
prapare for the worst.... " hani : lestary"

cite yg bikin aku nangis lagi mlam ini...

nite

sleep asus~

No comments: