HARI ANDA BAGAIMANA?

Monday, January 31, 2011

HA......heart u always...

entry ke 170...31st January 2011

happy anniversary = HA
sejenak mengimbau tarikh yg same pada tahun 2010...

and now...dah setahun...
baiklah..mmg nmpk sekejap...and we just only a couple..not yet 'bertunang' or 'bernikah' but..every moment..sentiasa menjadi ulanghari yg bermakna....

aku  tak mahu berkata manis2 saja disini..cukuplah kenangan kita menceritakannya...
Tuhan telah menunjuk kan org yg salah..sebelum aku bertemu dengan kamu...dan..Insya Allah...kamu la my Mr. Right..andai ada apa2 berlaku di masa hadapan...semoga kita lalui bersama....

ceh..haha...ucapan mcm ulangtahun perkahwinan 50 tahun...hihi..
takpelah..bukan selalu  romantis begini...
kami tidak menyambutnya..distance membatas kan kami...
tapi kami slalu saja bertemu..melalui hati...
hati kami bertaut..rindu bertamu...
dikala malam..tatkala siang...
mase berlalu dibuai dengan kisah cinta kami...

hee..k2..cukup jiwang smpy sini..die sedang mengerang demam ketika ini..andai ku dpt menjaga nya...menyorong bantal ke kepalanya...jemari memicit kepalanya...melayani seriap karenahnya....
sihat cepat ye sayang...haha..jiwang lagi..
sorry lah..mmg niat nak berjiwang....maklum lah..org kate anibesary...

daisy path...genap setahun...


facebook reminder on 31st jan... heart..heart...


hehe..ni from his tweet ...1 year ago..if nmpk la datenye..di ani sup utara pertemuan pertama kami....


kisah kami begini lah...setahun ini baru permulaanya....doakan kami..semoga perancangan berjalan lancar..

cerita ini....
tak lah sePersis cerita shakespeare tentang Romeo & Juliet...
mahu pun sehebat kisah LaiLa dan majnun...
SeAgung kasih antara Shah jiHan dan Mumtaz Mahal...


apetah lagi kisah kami ingin seiring dengan cerita cinta 
Nabi Muhammad dan Khadijah r.a
seUnik kisah Yusof dan zulaikha...
setabah kasih Ibrahim dan Siti Hajar...
semua ketentuan Allah...
semoga kami dirahmati...
aminn...

psst..tak sabar ingin menonton teater bersama...tanx mak uteh..luv u.. 

sayang...terima kasih sudi layan perangai gila..pelik..mengada...emo saya sume nih.ea..
mmauhxx..luv u ..


Doa RABITAH

Intisari maksud doa rabitah: Ya Allah, Engkau mengetahui bahawa hati-hati ini…
(Sifat-sifat Hati)
  • berkumpul kerana mengasihiMu,
  • bertemu kerana mematuhi perintahMu,
  • bersatu memikul beban dakwahMu,
  • hati-hati ini telah mengikat janji setia untuk mendaulat dan menyokong syariatMu;
(Didikan Hati)
  • maka eratkanlah ikatannya,
  • kekalkanlah kemesraan antara hati-hati ini,
  • tunjukkanlah kepada hati-hati ini jalannya yang sebenar;
(Bekalan Hati)
  • penuhkanlah hati-hati ini dengan cahaya RabbaniMu yang tidak kunjung padam,
  • lapangkanlah hati-hati ini dengan limpahan iman,
  • dan keyakinan serta keindahan tawakkal kepadaMu;
(Amalan Hati)
  • suburkanlah hati-hati ini dengan pengetahuanMu yang hakiki,
  • jika Engkau takdirkan kami mati, maka matikanlah pemilik hati-hati ini sebagai para syuhada dalam perjuangan agamaMu.
Engkaulah sebaik-baik sandaran dah sebaik-baik penolong.
Restuilah nabi kami, Nabi Muhammad S.A.W dan ahli keluarga Baginda serta sahabat-sahabat Baginda seluruhnya.
Ya Allah, restuilah junjungan kami Nabi Muhammad S.A.W, ahli keluarga dan para sahabat Baginda semuanya. Juga berikanlah kesejahteraan kepada mereka sebanyak-banyaknya.


sleep asus~


3 comments:

k_Own said...

hehe..

tahniah tahniah....

cik DV said...

takla selama kamu kan..hehe

Anonymous said...

xyh a gwang