HARI ANDA BAGAIMANA?

Monday, January 24, 2011

tag dari isaa

previously,2-3 entry yg emo...ehehe...kita redakan dgn kite balas2 tag org la..and this from my bf punye sedara

blog's name : Rude Pharases

1. Adakah anda rasa HOT?

hehe..hot kot..sumtimes...kalau dulu2 mmg rase HOT and TOP...skrg ni merendah diri sikit...sbb tak nak jadi perhatian org sangat..andai ada yang tidak tahu kewujudan aku..lebih baik...

2. Upload wallpaper yang anda guna sekarang?


3. Cerita pasal gambar ni


ouh..ini gmbr kami bertiga..saya dan adik2 angkat saya di apple store dekat times square kire2 3 minggu lalu..ni wall paper kat dekstop office..(currently i ans this tag kat office ..)captured by my MFSJ....hehe...so..tu la ceritenya...wani:fara:zarina

4. Kali terakhir makan pizza
 
hehe...seingat ak..2 minggu lepas...makan dengan my mom and sis...kat tesco kajang...
 
5. Lagu terakhir yang anda dengar

bila cinta....lagu tema LBS...from sinar.FM
 
6. Apa yang anda buat selain selesaikan tag ni?

tak buat apa..mmg tgh fokus buat tag nih..hehe..sbb  ngah takde keje kat office nih...=p
 
7. Selain nama sendiri anda dipanggil dengan nama apa?

erm...wani je la kot..cume skrg ni..ade gak panggil i cik dv...hehe..short form for word cik davogue..hehe..tp kengkadang je...takpun kalau ikut pangkat dalam family..mereka panggil kak long..smpy terbawa2 kat luar..my siblings punye frens pun panggil sy kak long....wink2..
 
8. Tag lagi 5 orang







9. Siapa no 1 dengan anda?

oh..die sepupu saya..kami bersama2 cucu sulung dalam keluarga..cuma die muda 2 bulan je...
 
10. Katakan sesuatu kepada no 5

haha..rajin2 la komen akak punye blog davogue ni lagi ea...
 
11. No 3 ada hubungan dengan siapa?

dengan nisa azmi..haha...
 
12. Bagaimana pula dengan no 2?

dengan zul danish..name fb...haha..try ar search..malu tapi mahu...
 
13. Kata kata cinta kepada orang no 4

haha..mmg takdpt diungkap kan la kan...haha...sengal je...

14. Berikan 4 fakta tentang orang yang kamu tag

ery : erm...nak download pape..or sal2 komputer..pegi je jumpe die
dikja : sengal,selamba,kaki kutuk bersama2 aku..haha
akim : smart player fooball..hensem man in my family
juan : kawan sambest aku..rajin gak komen2 kat fb aku..leh masuk lak ngan mak ngah ak
k-own : pengomen terbayk tuk entry2 aku..hehe...awek die pun blogger...

sekian..sleep asus~

1 comment:

Anonymous said...

ekekeke !

sy dapat award dari akak ah tuh kan ? hehehe.. pengomen paling banyak dalam blog akak..

thanks akak sbb tag sy ! hehe